20.04.2012 г.

ПЪТУВАНЕ


снимка: автора
Събуждане с кафе и цигара, ровене из нета и откриване на муза.
Вчера обикoлих миналата ми година и открих липсващото парченце щастие, което ми залипсва през тази. Онова, което ме караше да съм creative.

Щастие е да си влюбен, щастие е да си сред любимите си приятели, щастие е да създаваш. Нещастие е да забравиш изживяното, защото от многото мислене, в опит да бъде то трезво, си забравил собствените си изживявания. Но мислите, онези, които са ги породили са се загнездили дълбоко в мен.

Та вчера се сетих за тях.

В душата ми започна да бушува неукротимо желание да създам нещо.
Загърбих онзи присмехулен дух, който ме следваше вече месеци наред и се впуснах в посока постигане на желанията ми.

Качих се на колелото и тръгнах към галерията, която е и мое ателие. Пуснах си музика и започнах да творя.
Усещах енергията на времето, усещах мирисът от вълнуващата ми минала година.
По този път ме отвя и четката, представях си всичко в главата и го пресъздавах на платното. Рисувах с такъв хъс и лекота, усещах силна необходимост да се изразя.
Утешавах се и се отпусках. Бях събрала толкова много негативна, позитивна и всякаква друга енергия, че това ме накара да се събудя отново през погледа на онова, което винаги ме е карало да се чувствам щастлива.
Вдъхновена и неспокойна сред нарастващ безпорядък се опитах да въздействам, нанасяйки бои върху платното и изразяваща реалност.

В този ден хвърлих поглед към онези забравени, хубави моменти и се преоткрих.

1 коментар:

почистващи препарати каза...

Самия процес на творчество си е вид медитация или концентрация в своя свят, в своята душа...:)